pühapäev, 2. august 2015

Reisimine

Oma reisi alustasime juba varahommikul marsruudil Tallinn- Frankfurt- Linz-Lambach.
Esimene takistus oli kohe Tallinnas, kus oli harjumuspärasest pikem turvakontrolli järjekord, alguses ootasime viisakalt järjekorras, kuid kuna meie lennu aeg hakkas juba kätte jõudma, pidime mängima nahaale ja inimestest mööda trügima. Õnneks keegi väga pahaseks ei saanud ning me jõudsime ilusasti oma lennule.
Frankfurdis olnud vahemaandumine oli vaid kolmveerand tundi, seega meil oli ainult aega, et oma värav üles leida ja niipea, kui me eestlastele omaselt internetti läksime, kuulutati juba meie lend välja.
Nii nagu esimene lend, läks ka meie teine reis väga hästi. Ilm oli mõlema lennu ajal ilus, maapinda  kogu aeg pilvede tõttu küll ei näinud. Austria kohal oli õnneks imeilus ilm ja me saime väga ilusaid vaateid Austria mägedest. Hilinemisi polnud, isegi pagasiga polnud probleeme.
Meie üllatuseks oli Linzi lennujaam väga tühi, isegi tühjem kui Tallinn. Õige lühikese ootamise peale leidsime ka õige bussi, millega pidime sõitma rongijaama, kus kohtusime Rally korraldusmeeskonnaga. Meie üllatuseks, ei pidanud me kaua korraldajaid otsima, vaid nad leidsid meid ise kiiresti ning tõid Lambachi põllumajanduskooli, kus Rally toimub.
Meie, eestlased olime esimesed, kes kohale jõudsid ning oleme ka viimased, kes lahkuvad.
Järjekord Tallinna lennujaamas oli teise terminali otsa välja